זה מה שאמר לנו ג׳סאן עליאן, תושב בתיר ואחד מבעלי האדמות בוואדי: ״אנחנו מאוד מעריכים את האנשים שהגיעו לכאן לתמוך בנו, בעצם ההגעה שלכם לכאן אתם מאפשרים לתושבי האזור לשמור על האדמות שלהם ולשרוד כאן למרות אלימות המתנחלים״ כל השנה, פעילי ופעילות זזים מגיעים לפעולות של נוכחות מגינה בגדה, מסייעים בשיקום השטח ובעצם נוכחותנו מגינים על החקלאים מפני אלימות המתנחלים.
הצטרפו אלינו בתרומה חודשית כדי שנוכל להמשיך לעמוד לצידו של ג׳סאן ושל עוד קהילות בגדה>>